Het coronavirus kan niet worden overgedragen via post of pakketten. Wij verzenden dan ook gewoon uw bestelling per PostNL. Mocht daar verandering in komen of aanvullende maatregelen worden getroffen, dan brengen we u daar direct van op de hoogte.

PostNL neemt extra maatregelen om de verspreiding van het virus te voorkomen. 

Vanaf maandag 16 maart tekent de PostNL bezorger na toestemming van de ontvanger voor ontvangst. Dit doen ze om het contact tussen mensen te minimaliseren. Ze vragen de ontvanger om de laatste 3 tekens van het legitimatiebewijs en noteren deze in het handtekening-veld

Via postnl.nl/corona wordt u op de hoogte gehouden van de actuele situatie

Wij bieden u de volgende mogelijkheden voor levering:

  • PostNL Standaard verzending: Thuis of elders leveren voor slechts € 3,95 (incl btw)
  • Extra optie: alleen geadresseerde: dus niet bij uw buren! Toeslag van PostNL: € 0.30
  • Extra optie: avondlevering: levering tussen 18.00 en 22.00 uur. Toeslag van PostNL € 1,50
  • PostNL Pakjegemak: Ophalen Bij een PostNL locatie voor slechts € 3,95 (incl btw)

Orders die u plaatst op werkdagen(ma-vrij)  voor 15.00 uur worden nog dezelfde dag door ons verzonden. Orders die op werkdagen na 15.00 uur en in het weekend bij ons binnenkomen, worden op de eerstvolgende werkdag na ontvangst van uw bestelling verzonden.

Uw Bestelling wordt GRATIS verzonden als u meer dan € 39,- bestelt.

Ik heb een verkeerd bezorgadres of email doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Hoe werkt PostNL?

Met PostNL kunt u uw bestelling bij u thuis of op elk ander gewenst adres af laten leveren. PostNL levert doorgaans binnen 1-2 werkdagen. Voor meer informatie kunt u kijken op www.postnl.nl

Nadat u besteld heeft krijgt u van ons een track & trace barcode waarmee u uw bestelling kunt volgen bij PostNL. Track & trace is een handige manier om je zending met barcode online te volgen of met de PostNL-app. U ziet hier het bezorg moment en de locatie.

Volg je pakket

Zelf de bezorgtijd of -plaats kiezen

Komt de bezorging niet goed uit? Kies dan zelf waar en wanneer je je pakket wilt ontvangen. U ziet de mogelijkheden in de track & trace omgeving.

U kunt kiezen voor:

  • bezorging op een ander moment (overdag of ‘s avonds).
  • bezorging bij de dichtstbijzijnde PostNL-punt.

Zodra PostNL het pakket heeft ontvangen (meestal in de avond), kun u uw keus aan PostNL doorgeven. Check in de app of in uw overzicht of dit voor uw pakket kan.

Niemand thuis?

Dan geeft PostNL uw pakket af bij de buren of bij een PostNL-punt in de buurt. Ze laten natuurlijk een kaartje voor u achter met een ‘niet-thuiscode’. Met deze code kunt u op track & trace zien waar u uw pakket kunt ophalen.

PostNL afhaalpunt

Als uw pakket is geleverd bij een PostNL punt krijgt u bericht zodra het pakket daar is. U moet dan uw legitimatie meenemen om uw pakket in ontvangst te kunnen nemen. Goed om te weten: PostNL bewaart uw pakket een week op het PostNL-punt. Daarna sturen ze het terug naar ons en kost het u extra bezorgkosten.

Pakket niet bezorgd?

Is uw pakket de volgende werkdag nog niet bezorgd? Dan kunt het volgende doen:

1. Controleer de status van uw pakket

Ga naar track & trace of open de PostNL-app op uw telefoon. Vul de track & trace-code en uw postcode in. De track & trace-code krijgt u van ons in een directe link en staat vermeld in uw bevestigingsmail.

2. Heeft uw pakket de status ‘Bezorgd’?

Dan is het pakket waarschijnlijk bezorgd bij de buren of een PostNL-punt bij u in de buurt. De bezorger laat in dat geval een kaartje achter waarop staat op welk adres het pakket is bezorgd. Het kan ook zijn dat je pakket in ontvangst is genomen door een huisgenoot.

Heeft uw pakket een andere status?

Wacht voor alle zekerheid nog even af. Pakketten worden door PostNL doorgaans bezorgd op de eerstvolgende bezorgdag (maandag t/m zaterdag), maar altijd binnen twee bezorgdagen. Goede kans dus dat uw pakket alsnog wordt bezorgd.

3. Na twee bezorgdagen nog geen pakket?

Dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice per mail of per telefoon op nummer 010 52 11110